„Obiectele dumneavoastra vor ajunge la destinatie intr-o forma perfecta si vor fi gata de treaba.”
Anton, Engineer Moving
Solutia in materie de servicii de mutari firme
Aveti in plan sa va mutati birourile intr-un alt cartier din Bucuresti, intr-un alt oras din Romania sau intr-o alta tara europeana? Daca asa stau lucrurile, inseamna ca sunteti in cautarea unei companii care ofera servicii de „firme mutari”. Engineer Moving este o companie specializata pe servicii de mutari firme si va poate ajuta sa va schimbati birourile organizatiei, fara ca activitatile derulate de angajatii dumneavoastra sa fie afectate intr-un fel sau altul. Engineer Moving are in oferta servicii de mutari firme specifice pentru:
- companii cu mii de angajati,
- intreprindeti mici si mijlocii (IMM).
Serviciile de mutari firme oferite de Engineer Moving au fost alese, pana in prezent, de peste 700 de companii mici, medii si mari.
Personal specializat pentru mutari de sedii firme
Personalul nostru depune toate eforturile pentru ca mutarea birourilor clientilor pentru care lucram sa se realizeze foarte rapid si in conditii de maxima siguranta si confidentialitate.
- In functie de nevoile dumneavoastra alocam:
- un numar suficient de oameni, care sa se implice pe durata intregului proces de mutare a firmei;
- camioane moderne care dispun de toate dotarile necesare si pot transporta concomitent bunurile dumneavoastra.
- Angajatii Engineer Moving:
- parcurg, periodic, programe de training, astfel incat reusesc sa inteleaga foarte rapid nevoile clientilor;
- vin cu solutiile adecvate pentru fiecare proces de mutari firme;
- finalizeaza in cel mai scurt timp schimbarile de birouri
- raspund la orice intrebari referitoare la serviciile de mutari firme din portofoliul nostru.
Un serviciu de mutarea al firmei organizat exemplar:
- planificam mutarea firmei;
- organizam schema de etichete;
- transferam arhiva;
- manevram componentele IT&C.
Motive pentru care merita sa lucrati cu noi la mutarea birourilor
In cazul in care aveti nevoie de mai multe motive pentru care sa apelati la serviciile noastre de mutari birouri va oferim, mai jos, si alte argumente:
- Experienta mutarilor de firme din anul 2009;
- Tineri profesionisti, instruiti pentru a muta si transporta bunurile clientilor in siguranta;
- Tinem cont de nevoile dumneavoastra si va oferim exact serviciile de mutari firme de care aveti nevoie;
- Angajatii nostri va ajuta cu: impachetarea bunurilor, despachetarea bunurilor, dezasamblarea bunurilor, asamblarea bunurilor, manipularea bunurilor si transportul bunurilor;
- Peste 120 de boxe disponibile pentru depozitarea provizorie a mobilierului si a celorlalte bunuri. Spatiile de depozitarea de afla intr-o locatie special amenajata, in care temperatura ambientala este controlata permanent, astfel incat bunurile dumneavoastra sa nu sufere din cauza caldurii sau a frigului in exces;
- Raport calitate-pret corect pentru serviciile de mutare ale firmei;
- Inventariem toate bunurile firmei care urmeaza sa fie transportate, conform datelor din contractul de mutari birouri incheiat cu Engineer Moving.
- Utilizam tehnologii, echipamente si camioane noi pentru mutarile de firma. Camioanele Engineer Moving sunt de ultima generatie si sunt dotate corespunzator pentru o mutare de firma.
- Serviciile de mutare la sfarsitul programului de lucru al salariatilor sau in weekend daca nu doriti sa mutati firma in timpul zilei, ca sa nu perturbati activitatea angajatilor dumneavoastra,
- Experienta de mutari internationale: Engineer Moving este o companie de mutari care este activa in Bucuresti, in toata tara, dar si la nivel international, in tari precum Italia, Anglia, Spania, Belgia sau Polonia. Din 2009 si pana in prezent, am efectuat peste 15.000 de mutari pentru firme si persoane fizice.
Cat costa serviciile de mutari firma?
Costul unui proces de mutare a unor birouri este dat de serviciile pentru care optati.
Aspecte care contribuie la costul total al serviciilor de mutari firme:
- demontarea bunurilor;
- montarea bunurilor;
- impachetarea bunurilor;
- materialele utilizate la impachetarea bunurilor;
- despachetarea bunurilor;
- depozitarea bunurilor;
- transportul bunurilor;
- volumul bunurilor transportate;
- distanta pe care sunt transportate bunurile;
- zilele saptamanii si intervalele orare in care sunt transporate bunurile.
Pentru o analiza completa a serviciilor dorite, tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati si sa ne transmiteti planurile dumneavoastra. Angajatii nostri vor evalua nevoile reale pe care le aveti in ceea ce priveste serviciile de mutari birouri, iar in maximum doua ore vor reveni catre dumneavoastra cu o prezentare detaliata a costurilor de transport.
Daca sunteti in situatia de relocare a firmei sau a companiei, tot ce trebuie sa faceti pentru ca relocarea sa se efectueze in conditii sigure, rapide si eficiente este sa apelati la o firma profesionista de transport si mutari firme.